Yorumlar
E-Mail

Futbol sadece futbol değildir!

8/28/2009 10:46:00 ÖS Gönderen Esclusivo Sportivo
En sevdiğim tezhüarat videosunu sizinle paylaşmak istiyorum. 2 yıldır izlerim. Her defasında sanki ilk kez izliyormuşum gibi heyecanlanıyorum. Bildiğimiz tribün görüntüleri gibi olmaması, müthiş melodisi ve güzel sözleri bir yana, yaşını almış olgun insanların spontane hep birlikte içlerindeki aşkı ve tutkuyu yansıttıkları için çok beğeniyorum.... umarım siz de beğenirsiniz. Bu tezhüaratı yakında bizim stadlarda duyarsak şaşırmam.

İzleyince acaba birşeyi mi protesto ediyor diye düşünüyor insan. Aralarında 20'li yaşlarda insan göremezsiniz. Hatta rütbeli askerler, papazlar, şık giyinmiş hanımlar, çoğu takım elbiseli kelli felli göbekli beyefendiler salonda. Yaş ortalaması ben diyeyim 30, siz deyin 40. Görüntüdekiler Yunan POAK'un, yöneticileri, eski futbolcuları ve yılların eskitemediği sadık taraftarları. Peki şampiyon mu oldular? Hayır.... 1926 yılında kuruldu ve sadece 2 kez şampiyon olabildi. En son 1985'te. Genç nesil hala şampiyonluk göremedi. POAK "Konstantinopelli Selaniklilerin Spor Kulübü"nün 80. yıl toplantısından bir görüntü. Aslında sırayla konuşmacılar, tarihi görüntüler ve plaketer dağıtılacaktı vs vs. Ulusal kanal ERT toplantıyı canlı yayınlıyor. Sunucuların sahnede görünmesiyle salondaki "gençler" başlıyorlar o tutkuyu yansıtan tezhüarata, "OOO Paokara, aklımı oynatıyorum. Nereye gidersen peşindeyim, senin için ölürüm ve sadece senin için yaşıyorum"....




......Futbol sadece futbol değildir!

0 Response to "Futbol sadece futbol değildir!"