Yorumlar
E-Mail

İşeyen de Busacca çıktı!

9/23/2009 01:42:00 ÖS Gönderen Esclusivo Sportivo

Dün yazmış olduğum Busacca'nın pabucu dama atıldı haberinde kısa ve önemli bir değişiklik yapmam gerekli. Sahada küçük abdestini yaptığı iddia edilen hakem meğer bizim Massimo Busacca'nın ta kendisiymiş. Busacca, Katar Federasyonundan aldığı davet üzerine maçı yönetmeyi kabul etmiş. O görüntü hakkında ise kendisini karalamak için yapıldığını iddia ediyor. "O an tam olarak ne yaptım bilmiyorum, belki şortumu düzeltmişimdir yada lastiğini bağlamışımdır" diye kendini savundu. Hocam orta parmak olayında da "Hatırlamıyorum" demiştiniz. Neyse ben Busacca'ya inanıyorum. Onun seviyesinde bir hakem müslümün ülkede, üstelik ramazan ayında böyle birşey yapmaz herhalde. Rus olsa anlardım.

0 Response to "İşeyen de Busacca çıktı!"