Yorumlar
E-Mail

Futbol "yorumcusu" Ömer Üründül efendi!

10/03/2009 07:11:00 ÖS Gönderen Esclusivo Sportivo

Az önce TRT-1'de Bochum-Wolfsburg maçı vardı. Yorumcu Ömer Üründül. Evsahibi Bochum 1-0 önde. 52. dakida Wolfsburg hocası Grafite'yı oyundan alıp Obafemi Martins'i soktu. Ömer Üründül, sen ne biçim hocasın, futboldan anlamıyorsun ben anlıyorum dercesine gülerek "1-0 mağlup durumdasın, Grafite'yi çıkartıyorsun. Bu hoca hakkında yorum yapmam, konuşmam dahi" dalga geçti aklınca. Ama Martins'in oyuna girmesiyle Wolfsburg pozisyon üstüne pozisyon buldu. Derken 75'te skor 1-1 oldu. Dzeko'mu attı Martins mi tam belli olmadığı için tekrar takrar 3-4 kez izlemeleri gerekti bizimkiler."Kale arkası kameradan gösterirse görürüz" dedi Üründül. İzledikten sonra "Aaa tamam Martins atmış" diye golcüyü belirledi bizim ikili. Alman yayıncı kanal SKY'da tekrar izledim ve ligin resmi sitesine baktım golü Dzeko atmış. 3 dakika sonra Martins'in şutu önce sol sonra sağ direğe çarparak ceza sahasına döndü. 1-2 dakika sonra yine Martins kaleciyle karşı karşıya kaldı ama şutu direğin yayından geçti.... Biraz şanslı olsa maç farka gidecek.... Sonra, kulaklarıma inanamadım! Sanki 52. dakikada hocayla dalga geçen o değilmiş gibi, "Martins'e bak maça damgasını vurdu" demez mi? Be adam az önce sallıyordun hocaya? Yediği kapaklara doyamıyor hala.. Allahım ne zaman futbolu bilen spiker ve yorumcular dinleyeceğiz çok merak ediyorum. Bu konuda alman spikerlerden ders alsalar iyi olur.

0 Response to "Futbol "yorumcusu" Ömer Üründül efendi!"