Yorumlar
E-Mail

Babam ölünce alkolik oldum!

10/01/2009 06:30:00 ÖS Gönderen Esclusivo Sportivo

Dünyanın en büyük golcüsü olma yolunda ilerliyordu. Kimine göre zaten en büyük golcüsüydü Adriano. Derken bir anda golleriyle değil, alkol ve gece hayatıyla gündeme gelmeye başladı. Formdan düştü ve sonunda Moratti elinden tutup ülkesine yolladı. Tedavi gördükten futbola sonra geri döndü. Flamengo ona kucak açtı. Avrupa'dan uzak, bir süredir Flamengo forması giyiyor ve gollerini sıralamaya başladı. Adriano ilk kez alkol problemi hakkında konuştu. "Babamın vefatıyla ağır bir depresyon geçirdim. O günlerde beni iyi hisettiren tek şey alkoldü. Durmadan içiyordum. Sarhoş şekilde araba kullanır ve idmana giderdim. Her gece dışardaydım, uyumaya korkuyordum. Bütün gece disco'da takılırdım. Bir gün çok feci bir şekilde sarhoş olduğum zaman, hastaneye kaldırıldığımda kendime gelebildim. Gazetecilerin soruları üzerine ise kaslarımda bir sorun yüzünden yattığımı söyledim." diye anlattı. Avrupa, Adriano'ya yaramadı. Bundan böyle futbola Brezilya'da devam edeceğini söylüyor. Belki çok sık seyredemeyiz ama inşallah tam toparlar da 2010'da son kez izleriz gollerini.

0 Response to "Babam ölünce alkolik oldum!"