Yorumlar
E-Mail

Popescu: "Ben Galatasaray'ı tutuyorum"

10/20/2009 02:18:00 ÖS Gönderen Esclusivo Sportivo

Galatasaray'ın eski yıldızlarından Gheorghe Popescu, Avrupa Ligi maçında Sarı-Kırmızılı takımı tutacağını açıklayınca Romanya karıştı. Kariyerinin en güzel günlerini Ali Sami Yen'de en karanlık dönemini ise Dinamo'da geçirdiğini anlatan Popescu, yarınki maçla ilgili görüşleri sorulunca "İki takım için de zor geçecek. Dinamo maçın başındaki baskıyı kırmak zorunda. Türk takımı hâlâ evinde rakiplerini afallatıyor. Bununla birlikte Marin Ion'un öğrencileri, baskı karşısında çok iyi oynuyor. Bununla birlikte Dinamolu oyuncuların uyum sorunu var" diye konuştu. Popescu, "İki takımın da formasını giydin. Perşembe günü hangi takımı tutacaksın" şeklindeki soruya da "Açıkça Galatasaray'ı. Dinamo'da da oynadım ama Galatasaray ile karşılaştırılamaz bile. Ali Sami Yen'de Barcelona ile birlikte kariyerimin en güzel dönemiydi. En zor günleri ise Dinamo'da yaşadım. Bu yüzden Dinamo beni ilgilendirmiyor" karşılığını verdi. Galatasaray'dan kimsenin arayıp Dinamo hakkında kendisine bilgi vermediğini de sözlerine ekleyen Popescu, "Milliyetçi olmamam hoş görülebilir çünkü bu iki farklı takımın maçı. Romanya Milli Takımı olsa o başta. Ben böyle hissediyorum" dedi. Popescu'nun bu sözleri Romanya'da infiale yol açtı. Rumenler, taraftar forumlarında Popescu'ya ağır küfürler yağdırdı. Rumenler, Mihaloğlu Ali Paşa'nın 1479'da Erdel'e tertip ettiği akında şehit olan 20 bin akıncının şehit olmasını hatırlatıp, Galatasaray'ın da aynı akıbete uğrayacağı yorumlarını yaptılar.

0 Response to "Popescu: "Ben Galatasaray'ı tutuyorum""